woensdag 28 december 2011

Kerstavond, 1e kerstdag en 2e kerstdag, drie avonden van heerlijk eten en gezellig tafelen met verschillende gezelschappen. 't Was allemaal  weer te gek wat er aan cadeautjes uitgepakt werd. Verwennerij dus in optima forma. Gisteren de hele dag heel erg lui geweest , heb wat lapjes gevouwen en nog wat hexa'tjes uitgesneden. Geen moment een gedachte gewijd aan autorijden of boodschappen doen. Voor alle festiviteiten hier moest ik de ene dag 25 km verderop en de andere dag 70 km verderop,  dat was even genoeg. Heb gemerkt dat ik niet graag meer met slecht weer 's avonds rijd. Vandaag wordt het weer boodschappen doen (16 km) want er moeten zaterdag natuurlijk oliebollen en appelflappen zijn. Oudjaarsavond wordt een nederlandse aangelegenheid met echt vuurwerk!  Dat vind ik erg leuk maar er zijn anderen die er niet blij mee zijn. Dit is de eerste keer in de 15 jaar dat ik hier woon dus het moet maar een keertje. 
Aan eenieder wens ik datgene toe, wat men zichzelf wenst in het nieuwe jaar, maar bovenal: veel genieten en goede gezondheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten